Reklamace a vrácení

Jak postupovat při reklamaci:

  • Vyplňte reklamační formulář, který najdete dole na stránce. Najdete na něm všechny důležité informace, které potřebujete pro bezproblémové vyřízení reklamace.
  • Kopií daňového dokladu - (faktury) vložte do balíku.

 

Zboží odesílejte na adresu:

P & M PEDAG Czech s.r.o.
Hlavní 565
691 85 Dolní Dunajovice

 

Podmínky vrácení:

Abychom mohli vložky nabídnout dalším zákazníkům, je nutné je vracet:

  • nenošené a nepoužité,
  • v původním, nepoškozeném obalu,
  • zaslané ve stejném balení, v jakém byly dodány (aby při přepravě nedošlo k jejich poškození).

*Pokud obal chybí nebo je poškozen, může být hodnota vrácené částky přiměřeně snížena. 

 

Nevyplňujte toto pole: